3/01/2011

Out in the rain - 雨の日


Why is it that everytime I need to go somewhere 'special' the weather will not co-operate?! After kimono class this week I had a very important date -  I was invited to watch a special TV recording of BlueMan Group and Kabuki actor Kamejiro at the BlueMan theatre in Roppongi.

なぜ「スペシャル」なお出かけのある日に限って天気が反抗するの?今日の着物着付け授業の後、少し特別なデートがありました。六本木のブルー・マン・グループ劇場で、ブルー・マン・グループのメンバーと歌舞伎者の亀次郎さんのテレビ撮影の拝見招待をいただきました。



Everyone knows the BlueMan Group - they transplanted a version of their New York show here in Tokyo.

みなさんもきっとブルー・マン・グループをご存じだと思います。現在、ニューヨーク公演の東京バージョンをやっています。


And everyone knows Kamejiro - and the pairing was fantastic. It was recorded by WOWOW in 3D. Check your TV listings for the program to air sometime in May.

そしてもちろん、みなさん亀次郎さんはご存知ですよね。彼のブルー・マン・グループとのコラボレーションは最高でした。WOWOWチャンネルに3Dで撮影されましたので、是非是非チェックしてみてください!5月に放送される予定だそうです。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...